Als ondernemer heb je regelmatig een vergadering om de gang van zaken te bespreken. Tijdens de vergadering komen verschillende onderwerpen aan bod zoals de tevredenheid van het personeel en hoe dit beter kan. Het is belangrijk voor een bedrijf dat zij regelmatig een vergadering houden omdat de negatieve onderdelen of onderdelen die beter kunnen worden besproken, gezamenlijk wordt er naar een oplossing gekeken. Uit de laatste vergadering is vanuit het personeel naar voren gekomen dat zij te weinig tijd hebben om de dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. De reden hiervan is dat zij de laatste weken de verantwoordelijkheid hebben gekregen om naast de werkzaamheden ook de telefoon op te nemen. Het nadeel is dat om de zoveel minuten de telefoon over gaat waardoor het personeel de werkzaamheden niet kan verrichten. De conclusie is dat er naar een andere oplossing moet worden gekeken zodat het personeel minder belast is en de werkzaamheden kan hervatten. Eerder was al voorgesteld om een personeelslid aan te nemen zodat degene de gehele dag de telefoon moet opnemen alleen is daarvoor het budget te klein.

De laatste jaren zijn er steeds meer bedrijven die problemen ondervinden met de telefoon. Het gedrag van de consument is verandert waardoor zij veel eerder naar een bedrijf bellen bij onduidelijkheden of problemen, het is positief dat bedrijven voor klanten klaar staan alleen is de kans op vertraging groot. Niet ieder bedrijf beschikt over een budget om een personeelslid aan te nemen maar er is ook een andere oplossing dat de laatste jaren in populariteit toeneemt. Een telefoonservice is een bedrijf die de telefoon van een ander bedrijf overneemt en dit resulteert dat het bedrijf er verder geen omkijken naar heeft. Het bedrag dat hiervoor wordt verrekent hangt af van het aantal doorgeschakelde oproepen, als ondernemer heb je na inschakeling nog steeds de controle over de telefoon. Bij iedere oproep kan je er voor kiezen om deze zelf op te nemen of door te schakelen naar wwww.bizziphone.com.

https://www.bizziphone.com